ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یک عالمه غصه تو سینه دارم


                            یک عالمه غصه تو سینه دارم
                            به کی بگم که هم زبون ندارم
                            کار من شده غم روی غم گذاشتن
                            توی باغ  دل غنچه غصه کاشتن
                              عمریه غم هم اشیونم شده
                             عاشق من تشنه به خونم شده
                             عشق زندگی در من خیلی وقته مرده
                             غم خودشو دست دل من سپرده
                                              
                           راستی که این دنیا بی اعتباره
                          برای هیچ دردی دوا نداره
                          عشق و عاشقی برای من یه رویاست
                          من چه ساده ام که دلخوشیم به دنیاست
                          گریه دیگه دوای درد من نیست
                          امید قلب من نمیدونم کیست
                         عشق زندگی در من خیلی وقته مرده
                         غم خودشو دست دل من سپرده
                                        
                        کاش یکی بود تو دنیا هم زبونم
                         یاری میکرد غم رو زخود برونم
                           در سراب غم یک عمره که اسیرم
                            اما نمیخوام به دست غم بمیرم
                           شاهد مرگ دل من کسی نیست
                          هیچ کسی دلش با دل من یکی نیست
                          عشق زندگی در من خیلی وقته مرده
                           غم خودشو دست دل من سپرده

                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 7:19 | |